VERZENDING EN LEVERING
Bevestiging van je order:
Wanneer je een bestelling plaatst en betaald ,ontvang je via de mail een orderbevestiging van ons .
Wanneer je bestelling bij ons in de winkel verwerkt en verzonden wordt ,krijg je een mail daarvan .
Ontvang je deze mail niet ? kijk dan in de spambox van je e-mail account . ALs het daar niet zit ,log dan nog een keer in op je account en kijk of je wel het juiste e mailadres hebt doorgegeven aan ons .
Als dit allemaal klopt en je hebt na 5 werkdagen nog steeds niets van ons ontvangen ? neem dan contact met ons op ,want het zou kunnen dat we dan je bestelling niet ontvangen hebben of er iets anders niet goed is gegaan .
Indien er een artikel wordt besteld welke tot een combinatie artikel behoord ,en er wordt vermeld alleen in combinatie met het andere artikel ,gelieve deze dan niet los te bestellen ,indien men dit wel doet wordt er 2,50 in REKENING gebracht om het geld te retourneren : vanwege administratiekosten en bankkosten .
Levertermijn:
Als je op een werkdag voor 16.00 hebt besteld ,dan versturen we je bestelling nog dezelfde dag .
In het weekend of op een feestdag besteld ,dan wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden.
Dit geldt voor de artikelen die we op voorraad hebben ,indien het iets langer duurt krijgt je hier een melding van .
We hebben een grote voorraad, maar mocht er onverhoopt toch iets niet op voorraad zijn dan is de levertijd maximaal werkdagen 5 dagen. Bij een zeer afwijkende levertermijn nemen we contact met je op .
Ben je woonachtig in Noord-Holland dan zorgen we dat je bestelling dezelfde dag wordt afgeleverd indien op voorraad .
Verzending van je pakket:
dit vindt plaats door onze eigen besteldienst in Noord Holland ,kleinere pakketten, welke door de brievenbus past worden per PostNL verzonden .De brievenbus maat moet dan 31cmx26cmx3 cm zijn . Grotere pakketjes worden verzonden als pakketpost . De verpakking zal discreet zijn .
Verzendingen naar het buitenland ;
leveringen naar het buitenland is mogelijk echter zijn daar wel verzendkosten aan verbonden tegen geringe vergoeding
Verzendkosten :
de kosten voor administratie en verzendkosten 4,95 .
RUILEN EN RETOURNEREN
Bij LA Lingerie (Lingerie ,nachtkleding ,heren ondergoed en beenmode )doen we ons best om elke bestelling keurig netjes en naar wens te verwerken en af te leveren ,bij ieder product vindt je een omschrijving ect bij vragen kan je mailen naar lalingerie@ziggo.nl of bellen naar 072-5740540 .leverings voorwaarden
Verkeerd geleverd
Als de bestelling is afgeleverd controleer deze dan ,voordat je het uit de verpakking haalt ,of de juiste artikelen zijn geleverd.
Indien je een verkeerd artikel of niet de juiste maat of kleur hebt ontvangen ,mag je dit uiteraard kosteloos omruilen .
Meld het ons met een mailtje met als onderwerp "verkeerd artikel "geef het ordernummer door en wat de fout is .Stuur het artikel naar ons terug ,voldoende gefrankeerd en met een briefje u krijgt de portokosten van ons vergoed u krijgt dan het juiste artikel toegestuurd .Adres La Lingerie Middenwaard 11a/13 1703SB Heerhugowaard
Ook mag het in de winkel worden geruild indien mogelijk .
is bovenstaande niet van toepassing maar wil je toch een andere kleur of maat ? Dan mag je een artikel altijd ruilen de volgende regels moeten dan worden nageleefd :
* binnen 7 dagen ( dit om hygiënische redenen )na ontvangst neem contact op voor ruiling of retourneren ,
*Als je later dan de wettelijke termijn van 7 dagen reageert ,dan kunnen wij het artikel helaas niet meer terug nemen .
*Je hebt na de aflevering van je pakket 7 dagen de tijd om het bestelde retour te sturen naar ons.
*Stuur het artikel ,goed verpakt en voldoende gefrankeerd , aan ons terug.
pakjes die niet voldoende gefrankeerd zijn ,worden niet geaccepteerd .
*De portokosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening .
*Bij ruiling stuurt La Lingerie eenmalig ,kosteloos, een nieuw artikel naar je op .
*als je een artikel retour zendt en je geld terug wilt ,dan zorgen wij dat het bedrag van het teruggestuurde artikel binnen
maximaal 2 dagen na ontbinding van de overeenkomst weer op je rekeningstaat.
*Je kunt een artikel ook altijd in onze winkel terugbrengen . Neem in dat geval de pakbon of factuur mee als betaalbewijs .
*Artikelen moeten in de originele ,onbeschadigde verpakking retour gestuurd worden .Alle kaartjes en labels die bij het artikel horen moeten ook bij het retour aanwezig zijn en vastzitten aan het artikel .
*artikelen die beschadigd of gedragen zijn worden niet teruggenomen .
*Panty s en kousen mogen niet gepast worden ,als een panty of kous uit de verpakking geweest is, kan deze niet meer worden geruild .
*geretourneerde artikelen worden zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen en gebruikssporen .
*indien een teruggezonden artikel niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden ,wordt het niet geruild of vergoed ,Wil je het artikel terug, dan kan dit tegen vergoeding van de verzendkosten .